ONE NIGHT OUT IN LAS TERRENAS, DOMINICAN REPUBLIC






Igår gick vi ut nästan hela hostellet. Supergosigt! Min mage är fortfarande inte bra och det är nog dags för mig att hjälpa den på traven så det blev bara cola för mig under kvällen. Dock ett sjukt najs ställe, både skatepark och bar med biljardbord och najs människor -både locals och så vi. 

Vi gick vidare till La Bodega, bar och dansgolv. Fick försöka lära mig ma-nånting dans (två steg åt höger, två steg åt vänster). Det kan väll inte va så jäkla svårt men när man dansar med en local som har hela dansen i sitt system är det inte bara två steg hit xh två steg dit utan de känner ju hela dansen i hela kroppen. Så häftigt att de dem dansa men SÅ SVÅRT! Speciellt nykter..... "Jag dansar aldrig nykter någonstans aldrig inte en chans" 

Salsa kan jag iallafall! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0